import ai
import utils
from random import randrange
def vyhodnot(pole):
# Funkce vezme hrací pole a vrátí výsledek
# na základě aktuálního stavu hry
if "xxx" in pole: #Vyhrál hráč s křížky
return "x"
elif "ooo" in pole: #Vyhrál hráč s kolečky.
return "o"
elif "-" not in pole: #Nikdo nevyhrál
return "!"
else: #Hra ještě neskončila.
return "-"
def tah_pocitace(pole):
"Počítač vybere pozici, na kterou hrát, a vrátí herní pole se zaznamenaným tahem počítače"
delka=len(pole)
while True:
pozice=randrange(1,delka-1)
if "-" in pole[pozice]:
if "o" in pole[pozice+1] or "o" in pole[pozice-1] or "x" in pole[pozice+1] or "x" in pole[pozice-1]: #počítač hraje strategicky
return pozice
from random import randrange
def vyhodnot(pole):
"""
Funkce vezme hrací pole a vrátí výsledek
na základě aktuálního stavu hry
"""
if "xxx" in pole: #Vyhrál hráč s křížky
return "x"
elif "ooo" in pole: #Vyhrál hráč s kolečky.
return "o"
elif "-" not in pole: #Nikdo nevyhrál
return "!"
else: #Hra ještě neskončila.
return "-"
def tah_pocitace(pole):
"""
Počítač vybere pozici, na kterou hrát,
a vrátí ideální pozici k tahu
"""
delka = len(pole)
while True:
pozice = randrange(1, delka - 1)
if "-" in pole[pozice]:
if "o" in pole[pozice + 1] or "o" in pole[pozice - 1] or \
"x" in pole[pozice + 1] or "x" in pole[pozice - 1]: #počítač hraje strategicky
return pozice
pozice = int(randrange(len(pole)))